X 
Transnistria stiri: 1435
Preşedintele stiri: 4036

Israelul a refuzat serviciile Rusiei și Ucrainei în favoarea Moldovei (VIDEO)

29 ian. 2015,, 14:30   Economie
15666 17

Foto: noi.md

„Inima mi se umple de bucurie și mîndrie pentru țara noastră, atunci cînd mă sună cineva din Chicago sau Toronto, de exemplu, și mă întreabă: chiar voi produceți așa torturi, covrigei și napolitane gustoase?! Pentru aceasta merită să trăim și să muncim”, a mărturisit directorul general al SA „Franzeluța”, Victor Cojocaru, intervievat de NOI.md.

Interlocutorul a precizat că adevăratul scop al participării constante a întreprinderii „Franzeluța” la expoziția „Fabricat în Moldova” este dorința de a-i familiariza pe cît mai mulți cetățeni ai țării cu realizările, noutățile și asortimentul producției. „Probabil acesta este specificul pieței noastre, pe care noi dorim să-l schimbăm, dar producția noastră mult mai bine este prezentată și mai cunoscută peste hotare decît în Moldova. Pentru majoritatea cetățenilor țării noi sîntem pur și simplu producători de pîine socială”.

„În ultimii ani noi am modernizat puternic întreprinderea. În prezent, brutarii noștri fabrică producție pe care unii doar se gîndesc să o asimileze. Noi producem deja pîine funcțională, specializată, care este îndreptată spre menținerea unui mod sănătos de viață, pentru ca consumatorii noștri să-și poată completa conținutul de vitamine și substanțe minerale din organism. Deocamdată reușim să coacem doar pîine de secară de acest fel, conform unei tehnologii clasice. Acum cîteva luni am lansat linia de producție a pîinii «La Provincie», cu conținut de lapte, hrișcă, fulgi de ovăs și făină de porumb. Noi considerăm că a devenit actuală tema pîinii de dimineață și de seară, precum și a pîinii pentru femei și sportivi”, a menționat directorul întreprinderii.

„Pe de o parte, noi regretăm că majoritatea populației are o capacitate de cumpărare scăzută, pe de altă parte, nu putem să nu ne bucurăm că la fiecare stație PECO din România, nemaivorbind de magazine, se vînd covrigi, biscuiți, napolitanele și altă producție a întreprinderii noastre. Torturile noastre pot fi găsite în supermarketurile din Canada, SUA, Germania, Italia, Norvegia, Irlanda, Marea Britanie. Per ansamblu, peste 60% din covrigei și 50% din turtele dulci merg la export. Partenerii noștri din Israel au refuzat producția din Rusia și Ucraina în favoarea „Franzeluței”. Și noi sîntem mîndri că pe etichete este scris «Fabricat în Moldova»”, a conchis Cojocaru.



0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?