În special, Centrul de informare și susținere a afacerilor din UTA Găgăuzia a anunțat că începe să dezvolte două mărci noi, iar unul dintre ele este orientat spre promovarea produsului național găgăuz din carne "KAURMA" în formă rece.
Elaborarea acestui brand va permite o mai mare popularizare a acestui produs, atît la nivelul regiunii, cît și în afara acestuia, precum și o mai bună cunoaștere a tradițiilor poporului găgăuz. După cum se menționează, cererea pentru kaurma crește nu doar în rîndul populației locale, ci și al oaspeților străini care descoperă Găgăuzia.Informațiile despre cel de-al doilea brand vor fi postate în următoarele publicații ale Centrului.
Proiectul de creare a Centrul regional de informare și susținere a afacerilor din UTA Găgăuzia (IRBIS) a fost implementat de Comitetul Executiv al Găgăuziei, finanțat de Uniunea Europeană, în cadrul inițiativei "Primarii pentru creștere economică".
Adăuga comentariu