X 
Transnistria stiri: 1382
Eurovision stiri: 504
Preşedintele stiri: 3997

Rezultate comerciale: Dacia crește cu 16,7% în primele 9 luni din 2023

18 oct. 2023,, 18:45   Ştiri Auto
1511 0

CELE 4 MODELE CRESC

Vânzările Dacia Sandero au fost de 199.516 vehicule, în creștere cu 18,3% față de aceeași perioadă a anului precedent. Sandero și-a menținut poziția de vehicul numărul unu vândut persoanelor fizice în Europa din 2017*.

Cu 154.460 de unități vândute, Dacia Duster a crescut cu 4,1% față de aceeași perioadă din 2022. Își menține poziția pe podiumul SUV-urilor pentru clienții particulari din Europa*.

Cu 70.932 de vânzări în primele 9 luni ale anului, Dacia Jogger a înregistrat o creștere de 76,1%. Este plasat pe prima poziție în segmentul C-Retail excluzând SUV*.


Cu 44.262 de vânzări, Primăvara a crescut cu 40,6% față de aceeași perioadă a anului precedent. Își menține poziția pe podiumul vehiculelor electrice vândute clienților privați din Europa*.

PROGRESE PE TOATE PIEȚELE EUROPENE MAJORE

Pe piata europeana de PC, Dacia a crescut cu 19,6% intr-o piata in crestere cu 16,9%.

Cota de piata a Dacia este de 4,4% pe piata europeana de autoturisme, +0,1 puncte fata de aceeasi perioada din 2022, in ciuda unui mix de canale nefavorabil pe piata.

În baza sa de bază istorică de vânzări către clienți individuali, Dacia rămâne pe podiumul european cu o cotă de piață de 8,4%*.

În Franța, cea mai mare piață a Daciei, marca a înregistrat 118.495 de vehicule PC+LCV în primele 9 luni ale anului 2023, în creștere cu 23,2% față de 2022. Cota sa de piață de PC-uri de 9,1% a crescut cu 0,5 puncte și permite Daciei să își confirme a treia. loc pe piața franceză de computere.

Pe piața vânzărilor către clienți privați, Dacia este marca lider în Franța.

Sandero este primul model vândut persoanelor fizice și al treilea model cu toate canalele.

Spring este al doilea cel mai bine vândut vehicul electric pe canalul de vânzări către clienți individuali și pe toate canalele. Duster este primul SUV vândut persoanelor fizice.Jogger este numărul 1 în vânzări către persoane fizice din segmentul C.

În Italia, 66.160 de unități VP+LCV au fost vândute în primele 9 luni ale anului 2023, cu o creștere de 29,3%. Cota de piață a autoturismelor este în creștere cu 0,3 puncte.

Pe piata clientilor privati, Dacia ramane pe locul 1 in piata cu o penetrare de 9,3% si 2 modele in Top 3: Sandero n°2 si Duster n°3.

În Germania, volumele însumează 51.703 de unități în PC+LCV, în creștere cu 25,2% față de aceeași perioadă din 2022. Cota de piață a PC-urilor este în creștere cu 0,2 puncte. Dacia se află pe locul 4 în canalul de vânzări către clienți privați cu 3 modele în Top 15.Sandero este al treilea vehicul cel mai bine vândut clienților privați, iar Duster este al treilea SUV pe același canal.

Spania a înregistrat, de asemenea, o creștere de 23%, cu 34.624 de VP+LCV vândute în primele 9 luni din 2023. Cota de piață a crescut cu 0,2 puncte. Pe canalul de vânzări către clienți privați, Dacia se poziționează pe locul 4.Sandero este cel mai bine vândut vehicul pe piața de vânzări private, dar și pe toate canalele în primele 9 luni ale anului.

În România, marca a înregistrat 36.069 de unități PC+LCV vândute, în creștere cu 29,2%. Cota de piata PC-urilor a crescut cu 3,0 puncte fata de 2022.În canalul de vânzări către clienți individuali, cota de piață de 40,1% este în creștere cu 4,6 puncte.5 modele Dacia sunt in Top 5 al pietei PC-urilor.4 modele Dacia sunt in Top 5 pe piata la vanzari catre clienti particulari.
Dacia ocupă locul 1 pe piață la vânzări către clienți privați. Toate modelele mărcii sunt numărul 1 în segmentele lor respective.

Peste 8 MILIOANE DE CLIENȚI ATRACȚI DE DACIA

În 2023, Dacia va depăși 8 milioane de vehicule vândute.
Poziționarea și strategia mărcii Dacia continuă să atragă clienții.

Finisajul Extreme, prezentat la începutul anului 2023, a fost un mare succes și reprezintă acum 1/3 din comenzile clienților.

Oferta UP&GO vine în întâmpinarea nevoilor clienților Dacia: cumpărarea unui vehicul nou foarte bine echipat (UP) și livrat mai rapid (GO). Peste 100.000 de clienți au ales deja această ofertă.

„Povestea de succes Dacia continuă cu volume în creștere cu 16,7% în primele 9 luni din 2023. Prin strategia sa de a redefini constant esențialul oferind cel mai bun raport preț/serviciu, Dacia a reușit să atragă mai mult de 8 milioane de clienți din 2004 și își confirmă poziția pe treapta a 2-a a podiumului european pentru vânzări către clienți individuali. Suntem foarte mulțumiți de încrederea pe care o acordă clienții noștri.»

Xavier Martinet - Director Marketing Vânzări & Operațiuni Dacia

3
1
0
0
1

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?