Transnistria stiri: 1425
Eurovision stiri: 509
Preşedintele stiri: 4002

Peste 400 de mașini noi GEELY circulă deja pe drumurile Moldovei ©

29 sep. 2023,, 16:24   Ştiri Auto
4083 0

Cu puțin peste un an în urmă, DAAC Hermes a deschis ușile unui nou centru auto GEELY. Astăzi GEELY se numără printre primele 8 cele mai bine vândute mărci auto din Moldova, în septembrie depășind marca de 400 de mașini vândute din August 2022. În această perioadă, au fost colectate multe recenzii pozitive despre calitatea și fabricabilitatea acestor mașini.

GEELY Auto face parte din grupul Geely Holding, fondat în 1997. În același an, prima mașină a fost eliberată de pe linia de asamblare. Astăzi, activele totale ale Geely Holding Group sunt estimate la peste 510 miliarde de yuani, are peste 120.000 de angajați și se află pe lista Fortune Global 500 de zece ani la rând.

De mulți ani, marca Geely aderă la aceleași principii: depășirea frontierelor capacităților tehnologice, realizarea de progrese tehnice în domeniul producției de automobile, crearea de mașini de înaltă calitate și sigure, străduindu-se să devină unul dintre cei mai importanți producători auto din lume.

Spiritul puternic al mărcii Geely este exprimat în dorința de inovație și îmbunătățire continuă a produselor sale, concentrându-se pe siguranță, calitate și utilizarea tehnologiei cu preocupare pentru mediu.

Grupul Geely Holding a devenit o companie globală angajată în tehnologii de mobilitate electrică și servicii energetice, cu întreprinderi în domeniul automobilelor, mobilității inteligente, transportului ecologic și tehnologiilor digitale. Sediul central este situat în Hangzhou. Grupul deține mai multe mărci, printre care Geely Auto, Lynk & Co, Zeekr, Volvo Cars, Polestar, Lotus, London Electric Vehicle Company, Farizon Auto, CaoCao Mobility etc. Geely se dezvoltă constant, dezvoltând tehnologii avansate. în energie nouă, mobilitate generală, rețele auto, conducere autonomă și microcipuri auto. Toate mărcile care fac parte din grupul Geely Holding au planuri de a-și electrifica portofoliul de produse în conformitate cu poziționarea individuală a mărcii.

4
0
0
0
2

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?