Transnistria stiri: 1426
Eurovision stiri: 510

Facebook și Instagram vor interzice accesul firmelor de publicitate la datele personale ale adolescenților

12 ian. 2023,, 03:00   Ştiinţă şi IT
2790 0

Facebook și Instagram urmează să înăsprească restricțiile privind accesul agențiilor de publicitate la datele adunate de la utilizatorii adolescenți, a transmis compania-mamă, Meta, potrivit The Guardian.

Din februarie, firmele de publicitate nu vor mai putea vedea sexul unui utilizator sau tipul de postări pe care le are acesta, modalitate prin care direcționau reclame către aceștia, conform cu preferințele acestora. Astfel, conform directivei, doar vîrsta și locația unui utilizator vor fi folosite pentru direcționarea reclamelor, a spus Meta. Compania a confirmat, de asemenea, că vor fi făcute noi controale în martie, permițînd adolescenților să intre în setările ambelor aplicații și să aleagă să „vadă mai puțin” din anumite tipuri de reclame. Mulți activiști pentru siguranța online spun că platformele de socializare trebuie să facă mai mult pentru a controla tipurile de publicitate afișate utilizatorilor mai tineri, spunînd că reclamele neadecvate pot provoca la fel de mult rău precum conținutul ofensator sau abuziv postat de alții.

Meta a introdus anterior restricții care îi împiedică pe agenții de publicitate să vizeze adolescenții cu reclame în funcție de interesele și activitățile lor, iar compania a spus că cele mai recente actualizări au venit ca răspuns la cercetările pe această temă, părerea experților și reglementările globale. „Ca parte a muncii noastre continue de a menține aplicațiile noastre adecvate vîrstei pentru adolescenți, facem noi modificări experiențelor publicitare”, a spus Meta într-o postare pe blog.

„Recunoaștem că adolescenții nu sînt neapărat la fel de pregătiți cum sînt adulții, pentru a lua decizii cu privire la modul în care datele lor online sînt utilizate pentru publicitate, în special atunci cînd vine vorba despre a le arăta produse disponibile pentru achiziție”.

Astfel, compania spune că „din acest motiv” va limita și mai mult opțiunilor firmelor de publicitate pentru „a ajunge la adolescenți”.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

© Business

La ce etnie vă atribuiți?