Eurovision stiri: 513
Cazul Filat stiri: 354
Transnistria stiri: 1384

Moldova a prezentat în Olanda şi Austria noul său brand turistic

21 ian. 2015,, 09:15   Societate
2495 0
Foto: semia.md
Moldova a prezentat la expoziţiile Vakantiebeurs şi Ferien-Messe, care au avut loc în perioada 13-18 ianuarie în Olanda şi Austria, noul său brand turistic "Pomul Vieţii".

Potrivit agenţiei "Infotag", care face referire la Agenţia Statelor Unite pentru Dezvoltare Internaţională (USAID), în cadrul expoziţiilor ţara noastră a fost promovată ca destinaţie turistică sub un nou brand.

Cei mai mari turoperatori, prestatori de servicii din domeniului turismului şi vinării – "Tatra-Bis" SRL, "Air Moldova" I.S.C.A, "Infoturism Grup" SRL (Amadeus Travel Lufthansa City Center), "Et Cetera Wines" SRL, "Solei-Turism" SRL, "AeroTur" SRL, "MoldovaTur" SRL, "Cricova" S.A. – au prezentat vizitatorilor ofertele şi serviciile lor.

Vakantiebeurs este unul dintre cele mai importante evenimente turistice de consum din lume, cu peste 1400 de expozanţi, iar Ferien-Messe – principalul tîrg de profil din Austria ce se adresează publicului larg, care la ediţia din 2015 a întrunit mai mult de 700 de expozanţi din peste 70 de ţări şi este evenimentul internaţional cu oferte de vacanţe, călătorii şi agrement.

Scopul acestor expoziţii este de a oferi potenţialilor vizitatori informaţii actualizate cu privire la cele mai noi oferte, produse şi destinaţii. Vinurile şi gastronomia rămîn a fi cele mai atractive produse turistice faţă de care vizitatorii au arătat un interes sporit.

Managerul superior de proiecte al USAID Moldova, Sergiu Botezatu, a menţionat că "Agenţia sprijină eforturile depuse la toate nivelurile în dezvoltarea industriei turismului în Moldova, care contribuie la creşterea economică a ţării".

Pe lîngă aceste evenimente, Moldova va participa cu noul brand la expoziţiile de turism EMITT în Istanbul, Turcia, ITF Slovakiatour în Bratislava, Slovacia, ITB Berlin, Germania, TTR Bucureşti, România, Tour salon în Poznan, Polonia, WTM în Londra, Marea Britanie.

Bugetul Programului Naţional al Industriei Turismului pentru anul 2015 constituie 100 de mii de euro şi este format din fonduri guvernamentale, ale donatorilor străini şi contribuţii din sectorul privat.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?