X 
Eurovision stiri: 525
Cazul Filat stiri: 350
Transnistria stiri: 1433
Preşedintele stiri: 4022

Call Center – pentru cei ce doresc să afle despre regulile vamale

4 dec. 2014,, 17:30   Societate
5853 0
Foto: noi.md
Centrul Unic de Apel – Call Center – este un serviciu vamal ce are drept scop răspunderea la solicitările și întrebările persoanelor fizice și juridice în regim operativ și optim, anunță Serviciul Vamal al Republicii Moldova.

Linia de informare vine în sprijinul tuturor cetățenilor care își planifică o călătorie peste hotare sau celor aflați în străinătate care vizitează Republica Moldova și sînt interesați de condițiile de trecere a mărfurilor peste frontieră.

Acest serviciu poate fi exploatat prin cele mai moderne instrumente: skype, e-mail, și nemijlocit rețea telefonică.

Apelînd la Call Center, se pot afla informații legate de modul de achitare a vinietei, de mărfurile care pot fi traversate de către persoanele fizice peste frontiera vamală, vămuirea mijloacelor de transport, calcularea taxei vamale.

Centrul Unic de Apel este dotat cu două linii: linia anticorupție, unde pot fi semnalate cazuri de fraude sau de corupție, și linia de informare, prin care pot fi solicitate informații despre regulile vamale.

Numărul Centrului de Apel este + (373 22) 574 111, acesta fiind afișat la toate birourile și posturile vamale.

În luna noiembrie au fost înregistrate circa 300 de apeluri.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?