X 
Eurovision stiri: 525
Cazul Filat stiri: 350
Transnistria stiri: 1433
Preşedintele stiri: 4023

Agenția Turismului a Republicii Moldova a semnat un memorandum de înţelegere cu Organizaţia Mondială a Turismului

7 noi. 2014,, 14:45   Business
2976 0
Foto: tv7.md
Agenţia Turismului a Republicii Moldova (ATM) şi Organizaţia Mondială a Turismului (OMT) au semnat un memorandum de înţelegere. Potrivit agenţiei "Infotag", care face referire la Serviciul de presă al ATM, documentul a fost semnat în cadrul expoziţiei turistice în formatul B2B la Londra, care a avut loc în perioada 3-6 noiembrie.

Conform comunicatului, Memorandumul prevede cooperare în vederea sporirii şi îmbunătăţirii competitivităţii şi durabilităţii sectorului turismului al Republicii Moldova pentru următorii doi ani.

În cadrul expoziţiei delegaţia moldovenească, împreună cu proiectul USAID CEED II, a desfăşurat o conferinţă de presă, la care a prezentat ţara ca "destinaţia de călătorie numărul unupe calea nebătută în Europa", potrivit versiunii Lonely Planet. Jurnaliştii şi vizitatorii au avut posibilitatea să facă cunoştinţă mai îndeaproape cu cele mai cunoscute atracţii turistice ale Moldovei, printre care vinăriile, numeroasele mănăstiri ortodoxe, cetăţile medievale, viaţa rurală.

Potrivit reprezentanţilor ATM, "în timp ce turismul este încă o industrie în curs de dezvoltare, Moldova are un mare potenţial neexploatat".

În cadrul expoziţiei au fost cu succes prezentaţi cei mai mari tur-operatori şi prestatori de servicii, care promovează Moldova în calitate de destinaţie turistică. Printre aceştia se numără companiile Tatrabis, Solei-Turism, Sapin-Exim (Amadeus Travel Lufthansa City Center), All4Go, Philipsky Tour, precum şi clinica internaţională Medpark.

Manager Superior de Proiecte al USAID Moldova, Sergiu Botezatu, a menţionat în cadrul expoziţiei că Moldova şi pe viitor va primi sprijin în dezvoltarea industriei turismului, deoarece este o ramură importantă ce contribuie la creşterea economică.

În total, expoziţia a fost vizitată de peste 82 de mii de oameni. Formatul B2B sau "Business to Business" este o modalitate de interacţionare informaţională şi economică a subiectelor, în cazul dat sînt persoane juridice care lucrează nu pentru consumatorul final, ci pentru companii, adică pentru un alt business.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?