Printr-o simplă scanare cu telefonul mobil, clienții își pot face siesta în mijlocul agitației de peste zi într-o capsulă albă și lucioasă — proiectată să arate ca o capsulă spațială — contra sumei de doar 10 yuani (1,50 dolari) pentru o jumătate de oră. Pentru clienții fideli, prețul scade la 6 yuani.
Inițiativa ''vine în întîmpinarea unei cereri mari, mulți angajați confruntîndu-se cu problema găsirii unui loc curat și intim pentru a ațipi'', a declarat Han Yue, manager de operațiuni la Xiangshui Space, un start-up cu sediul în Beijing.
Compania a lansat acest serviciu în capitala Chinei în luna mai și s-a extins pînă acum în Shanghai și Chengdu.
Potrivit lui Han, capsulele pe care compania le pune la dispoziția clienților se deosebesc de hotelurile-capsulă din Japonia deoarece vizează un alt tip de consumatori — persoanele care doresc o scurtă siestă, nu să se cazeze pentru o noapte.
Compania intenționează să își extindă serviciile și în alte orașe, precum Qingdao, Nanjing și Shenzhen pînă la finalul lunii iulie sau începutul lunii august, a precizat Yue.
Expansiunea rapidă a serviciilor tip ''sharing'' din China, exemplificată de succesul companiilor care pun la dispoziția clienților biciclete, precum Mobike și Ofo, a inspirat un val de întreprinzători susținuți de investitori supranumiți ''îngeri'' și de capitalul de risc.
Adăuga comentariu