X 
Transnistria stiri: 1435
Preşedintele stiri: 4033

Ce să faceți dacă aveți de plătit dublu pentru consumul de apă

30 ian. 2017,, 16:45   Societate
5847 2

Cetățenii care au depistat o diferență de volum în facturile de apă sau au atestat conectări neautorizate la rețelele publice de alimentare cu apă pot denunța cazurile la telefonul de încredere, notează NOI.md.

Pentru o conlucrare mai eficientă, prevenirea fraudelor sau conectărilor neautorizate la reţelele publice de alimentare cu apă sau de canalizare, S.A.,,Apă-Canal Chişinău” a instituit telefonul de încredere – 022-256-980. Totodată, în acest scop poate fi utilizată și adresa de e-mail [email protected]. Furnizorul de apă potabilă susține că informaţiile comunicate vor contribui la redresarea situaţiei în timp util.

„Apă-Canal Chișinău” mai precizează că pe parcursul anului 2016 au fost înregistrate 700 de apeluri. Peste 70 la sută dintre apeluri se referă la modalitatea de calcul a serviciilor de apă şi canalizare, mai cu seamă la diferenţa de volum indicată în facturi, 20 la sută ţin de deconectările de apă, iar altele 10 – de conectările neautorizate la reţelele de apă şi canalizare.

NOI.md reamintește că serviciul dat a fost instituit în noiembrie 2014, de atunci fiind înregistrate circa 1000 de apeluri.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?