Luni întregi, destinațiile turistice au fost aproape pustii din cauza măsurilor de izolare impuse de autorități pentru a stopa răspîndirea coronavirusului. Acum, cînd granițele s-au redeschis și ușor-ușor se ridică restricțiile, călătoriile au început să devină din nou o realitate. Atît cei cu afaceri locale, cît și marile lanțuri hoteliere sau operatorii de turism încearcă să se adapteze acestei noi ere a călătoriilor și vin cu oferte atractive, informează unica.ro.
Stațiunea mexicană Cancun a lansat campania “Vino în Cancun 2×1”, care oferă două nopți de cazare gratuit la fiecare două nopți plătite, dar și returnarea costului unui bilet de avion pentru cei care merg cu un partener să-și petreacă vacanța acolo.
Unul dintre hotelurile din Thailanda, aflat într-o stațiune privată de lux a insulei Koh Samui, vine cu o promoție greu de refuzat: „Cumpără 1 Obține 1 gratuit”.
Și vecinii bulgari s-au gîndit cum să atragă turiști în această perioadă. Aceștia au ales să nu mai perceapă taxe pentru șezlonguri, umbrele și chiar pentru mese, pe plajele din această țară.
În Elveția, o agenție de turism a lansat pachetul “Geneva Boxes”, care oferă discount de pînă la 65% pentru cazări la hotel sau pentru city-break-uri.
Cea mai tentantă ofertă vine însă din Asia Centrală, de la Republica Uzbekistan. Pentru a asigura turiștii că țara lor este o destinație de vacanță sigură, autoritățile oferă 3.000 de dolari vizitatorilor care se infectează cu noul coronavirus cît timp se află pe teritoriul lor.
O propunere similară are și Cipru. Autoritățile se angajează să acopere costurile de cazare, mîncare, băutură și medicamente pentru turiștii care se îmbolnăvesc în timpul șederii pe insula mediteraneană.
Adăuga comentariu