X 
Eurovision stiri: 525
Cazul Filat stiri: 350
Transnistria stiri: 1433
Preşedintele stiri: 4023

Facebook s-ar putea prăbuși dacă scandalurile electorale vor continua

26 oct. 2018,, 01:32   Externe
2045 0

David Kirkpatrick, autorul cărții "The Facebook Effect" din 2010, spune că agențiile de publicitate ar putea începe să evite platforma dacă scandalurile nu se opresc, după un an de controverse cu privire la dezinformare, confidențialitate și "știri false".

Autorul a spus că problema manipulării alegerilor „ar putea deveni atît de terifiantă încît agențiile de publicitate ar putea începe să se retragă”. Acest lucru nu se întîmplă acum dar este foarte posibil ca în viitor să se întîmple.

Dacă Facebook se oprește să fie o culoare virtuală pentru o conversație prietenoasă, devenind o pînză pentru troli și dezinformare, agențiile de publicitate ar putea considera că serviciul oferit de rețeaua de socializare este prea periculos pentru a-și promova produsele.

Un studiu efectuat de Pew Foundation la începutul verii a sugerat că tinerii abandonează Facebook. Printre copiii cu vîrstele între 13 și 17 ani, cel mai popular este canalul de YouTube, folosit de 85% dintre tineri. Pe al doilea loc se află Instagram cu 72%, urmat de Snapchat.

Doar 51% dintre adolescenți sînt pe Facebook, lucru care sugerează că tinerii întorc spatele unei rețele de socializare care era odată o parte esențială a vieții adolescentine.


La sfîrșitul anului 2017, compania a fost implicată într-un imens scandal legat de faptul că a permis propaganda rusă pe platformele sale în timpul campaniei electorale din SUA.

Facebook a recunoscut zilele trecute că postacii ruși au scris 80.000 de comentarii, iar acestea au fost vizionate de 126 de milioane de americani. Gigantul a recunoscut că entități ruse au cumpărat reclame electorale, iar acestea au fost vizionate de 10 milioane de americani.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?