Transnistria stiri: 1392
Preşedintele stiri: 4031

Vinurile moldovenești au cîștigat 8 medalii la Londra

5 apr. 2018,, 11:05   Economie
4564 7

Producătorii de vinuri moldovenești au cucerit opt medalii la o nouă competiție, organizată la Londra – „London Wine Competition` 2018”.

Cele opt vinuri de la patru întreprinderi autohtone au fost distinse în baza rezultatelor acestei competiții.

Concursul a avut loc în perioada 8-9 martie. În cadrul acestuia, au fost acordate 16 medalii de aur, 137 de argint și 196 de bronz. Pentru a obține o medalie de aur era necesară acumularea a minimum 90 de puncte. Pentru o medalie de argint – 76-89 de puncte și pentru cea de bronz – 65-75 de puncte.

Acest concurs este orientat spre promovarea brandurilor de vin, astfel încît acestea să fie recunoscute de consumatorii de vin. El este menit să distingă vinurile pe care consumatorii doresc să le cumpere și care au un preț accesibil pentru cumpărătorii comerciali. Aceasta este diferența față de alte competiții.

Vinurile sînt evaluate ținînd cont de trei criterii – calitate, raport preț/calitate și aspectul produsului. Prin calitate se mai subînțelege potabilitatea vinului, atunci cînd toate componentele lui sînt bine echilibrate, iar vinul este plăcut și ușor de băut.


Pe piețele din Marea Britanie și Statele Unite există noțiunea de „value for money” (valoare pentru bani). Acest lucru înseamnă cel mai bun raport preț/calitate al produsului. Pentru aceasta, vinul nu trebuie să fie cel mai ieftin de pe raft. „London Wine Competition” examinează valoarea vinului pe care producătorul îl oferă consumatorilor pentru banii solicitați.

Potrivit organizatorilor, poate cea mai importanta componentă a brandului de vin este aspectul produsului, deoarece consumatorul alege vinul cu ochii. Pînă la 65% dintre consumatori vor încerca un vin nou numai pentru că acesta ar fi atractiv și, bineînțeles, dacă este potrivit la preț. În general, putem spune că concursul apreciază vinurile pentru că sînt accesibile și atractive pentru consumatori.

Cîștigătorii concursului vor primi sprijin în cadrul unei campanii de informare a consumatorilor, în special prin intermediul rețelelor de socializare și al aplicațiilor de comparare a vinurilor.

„London Wine Competition” a fost organizat de Compania Beverage Trade Network, lider în domeniul marketingului prin Internet și, de asemenea, reprezintă o platformă B2B, care deservește industria băuturilor.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?