X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 508
Preşedintele stiri: 4002

Vânzările anuale în 2023 ale Geely Holding Brands cresc cu 20% la 2,79 milioane de unități

5 mar. 13:55   Ştiri Auto
1171 0

• Vânzările de grup de vehicule cu combustibil alternativ electrificat și curat au crescut cu peste 51% la peste 980.000 de unități, reprezentând 35% din vânzările totale.

• Creștere în portofoliul de mărci determinată de cererea de vehicule electrificate.
• Expansiunea accelerată a gamei de produse pentru vehicule electrificate, conducând la creșterea durabilă a mărcilor grupului

Zhejiang Geely Holding Group (Geely Holding) a anunțat astăzi că vânzările cumulate ale mărcilor sale de automobile – Geely Auto, LYNK & CO, Zeekr, Volvo Cars, Polestar, PROTON, Lotus, smart, RADAR, LEVC, și Farizon– au crescut cu 20% față de an, până la 2,79 milioane de unități în 2023, stabilind un nou record pentru grup. Pentru al șaselea an consecutiv, Geely Holding a realizat peste 2 milioane de unități în vânzări agregate.

Accelerarea unui viitor verde și electrificat

Grupul a văzut vânzările de vehicule comerciale și de pasageri cu combustibil alternativ electrificat și curat au crescut cu peste 51% de la an la aproximativ 980.000 de unități și reprezentând 35% din vânzările totale ale Grupului.


Performanța îmbunătățită a vânzărilor a coincis cu concentrarea continuă a Grupului pe electrificare, tehnologii de ultimă generație și sinergii în sustenabilitate.

Pe parcursul anului 2023, avantajele de bază ale Grupului în construirea de sinergie și partajarea tehnologiei au fost evidențiate odată cu lansarea mai multor modele electrice noi în portofoliul de mărci Geely, dezvoltate pe Arhitectura de experiență durabilă (SEA) a Geely și derivatele sale. Noile modele lansate în 2023 includ Geely Auto Galaxy E8, Zeekr 007, Lynk & Co 07 EM-P, Volvo EX30, Polestar 4, Lotus Emeya, smart #3, PROTON S50 și Farizon SuperVAN.

Vânzări unitare după marcă

Geely Auto, holdingul cotat la Hong Kong (HK.0175), care include Lynk & Co și Zeekr, a raportat vânzări în 2023 de 1,68 milioane de unități, o creștere de aproximativ 18% față de anul trecut. Creșterea vânzărilor a fost determinată de prezența globală în creștere a companiei și de vânzările de vehicule electrificate. Exporturile către piețele de peste mări au crescut cu 38% față de anul trecut, la 274.101 unități. În segmentul de energie nouă și vehicule electrificate (inclusiv BEV, PHEV și HEV), compania a înregistrat vânzări de unități mai mult decât duble, ajungând la 354.471 de unități.

Lynk & Co, marca premium a Geely Auto Group a livrat utilizatorilor săi 220.250 de vehicule la nivel global în 2023, o creștere de 22% de la an la an. De la înființare, marca a livrat peste 1 milion de vehicule, stabilind noi recorduri de creștere în rândul mărcilor de automobile. Anul trecut, marca a intrat într-o nouă fază în dezvoltarea sa odată cu lansarea modelelor hibride EM-P cu rază ultra lungă de acțiune și îmbunătățirea experienței de conectivitate inteligentă printr-un parteneriat cu producătorul de telefoane mobile Meizu.

ZEEKR, marca globală de tehnologie de mobilitate electrică de lux de la Geely Holding, a atins o nouă etapă în al doilea an complet de vânzări prin livrarea a peste 100.000 de unități. Până la sfârșitul anului 2023, au fost vândute 118.685 de vehicule Zeekr, o creștere de 65% față de an. Anul trecut, Zeekr a dezvăluit al treilea model, Zeekr X și a început livrarea primelor sale vehicule către utilizatorii din Europa. Brandul a anunțat că își propune aproape să-și dubleze vânzările în 2024 la peste 200.000 de unități.

Proton Cars, din care Geely Auto Group controlează 49,9% în parteneriat cu DRB-HICOM, a înregistrat al cincilea an consecutiv de creștere, cu o creștere a vânzărilor de 9,3% față de an, până la 154.611 unități. Brandul național din Malaezia și-a menținut poziția numărul doi pe piața internă, reprezentând aproape o cincime din cota totală de piață a Malaeziei. Anul trecut, marca și-a dezvăluit al patrulea model nou, S70, bazat pe sedanul Emgrand de ultimă generație de la Geely Auto, cu livrări începând din 2024.

Revitalizarea și transformarea Lotus Cars a atins un punct de cotitură în 2023, deoarece marca istorică britanică de mașini sport și-a văzut creșterea vânzărilor cu peste 1300% de la an la an, cu peste 50% din vânzările sale de la modele electrice. Anul trecut a avut loc livrările globale ale primului vehicul electric de producție și SUV al mărcii, Eletre a început cu seriozitate. Producția constantă la uzina modernizată a Lotus din Hethel și livrările globale ale modelului final cu combustie internă al mărcii, Emira a contribuit, de asemenea, la creșterea explozivă a mărcii în ultimul an. În 2023, marca și-a anunțat viitorul său grand tourer pur electric, Emeya, care începe producția în 2024.

Transformarea electrică Volvo Cars continuă să progreseze în mod constant în 2023. Pentru întregul an, Volvo Cars a stabilit un nou record, vânzările de unități ajungând la 708.716 vehicule, iar ponderea vehiculelor complet electrice crește cu 16% din toate vehiculele vândute la nivel global. Brandul suedez a înregistrat o creștere a vânzărilor pentru produsele sale pe cele trei piețe majore din Europa, China și SUA, conduse de linia sa de reîncărcare electrificată. Volvo a văzut, de asemenea, lansarea primului său SUV urban premium complet electric, EX30 și MPV premium electric, EM90, ambele dezvoltate pe Sustainable Experience Architecture (SEA) de la Geely. Noile modele electrice vor ajuta Volvo să crească volumul și să extindă acoperirea mărcii pe noi segmente de piață atunci când livrările vor începe în 2024.

Polestar, marca suedeză de mașini electrice de performanță, a prezentat un plan de afaceri consolidat care se concentrează pe îmbunătățirea marjelor și a livrat 54.600 de mașini în 2023. De asemenea, marca a debutat al patrulea model, SUV-ul de performanță, Polestar 4 în 2023, producția fiind începută în noiembrie și primul client. livrarile in decembrie. În acest an, marca va crește de la o companie cu una la trei mașini și își va continua dezvoltarea în cadrul Geely Holding Group.

smart, noul brand de mașini inteligente și exclusiv electrice și-a încheiat primul an complet de vânzări și și-a atins cu succes obiectivele de bază pentru noua eră a operațiunilor. Brandul continuă să-și extindă piața globală, acoperind acum China, Europa, Orientul Mijlociu, Asia de Sud-Est și Asia de Sud, cu o prezență de afaceri în 22 de țări și regiuni. În 2023, smart a livrat aproape 70.000 de unități în întreaga lume. Reînnoirea cuprinzătoare și transformarea digitală a mărcii evidențiază avantajele imense ale sinergiilor de care beneficiază ca parte a Geely Holding Group și Mercedes-Benz.

RADAR, noul brand de vehicule cu energie în aer liber pentru stilul de viață, în primul său an complet de vânzări și-a văzut cota de piață în camionete electrice ajungând la 61,5%. Livrările mărcii de camionete integrale electrice către utilizatorii din China marchează deschiderea unui nou segment de piață pentru pickup-urile pur electrice pentru consumatori. Pe lângă vânzările din China, marca și-a extins prezența la nivel global, cu exporturi către dealerii de pe piețele din America de Sud la sfârșitul anului 2023. În 2024, marca intenționează să-și accelereze expansiunea în străinătate și să permită mai multor utilizatori să se bucure de popularul său de înaltă calitate, de înaltă calitate. -tech, toate camioanele electrice.

Farizon, marca de vehicule comerciale sub Geely New Energy Commercial Vehicle Group și-a dublat cota de piață la peste 20% în 2023. Brandul și-a menținut poziția de lider de piață pentru camioanele ușoare cu energie noi în China pentru al treilea an consecutiv. Expansiunea mărcii pe piețele din Asia de Sud-Est și Orientul Mijlociu a continuat să se accelereze în 2023, cu noi acorduri strategice de cooperare semnate în Thailanda și Emiratele Arabe Unite. În 2023, marca a avut și debutul oficial pentru două dintre modelele sale de cea mai nouă generație, camionul greu inteligent de ultimă generație, Homtruck și camioneta comercială inovatoare dezvoltată pe arhitectura inteligentă drive-by-wire GXA-M, SuperVAN.

LEVC și-a anunțat transformarea dintr-un producător de taxiuri de ultimă generație, într-un furnizor de top de soluții de mobilitate electrică în 2023 și a lansat modelul electric de următoarea generație, L380, bazat pe Arhitectura Orientată Spațial (SOA) de la Geely. Utilizarea SOA de la Geely de către LEVC permite mărcii să ofere consumatorilor mai multe soluții de mobilitate cu emisii zero decât oricând și să intre în noi sectoare de piață. În timp ce a făcut progrese constante în transformarea sa, marca a înregistrat, de asemenea, o nouă etapă, TX-ul LEVC reprezentând mai mult de 50% din taxiurile licențiate din Londra în 2023.

Geely Holding Outlook 2024

Geely Holding anticipează o creștere accelerată a vânzărilor și a marjelor de vehicule cu combustibil alternativ electrificat și curat în 2024 pentru mărcile sale. Aproape toate mărcile sub Geely Holding au anunțat noi modele electrificate în 2023, producția și livrarea la nivel global urmează să înceapă în 2024. În plus, mai multe modele noi lansate împărtășesc arhitectura Geely Sustainable Experience, permițând mărcilor să beneficieze de avantajele sinergetice oferite de Geely Holding în reducerea costuri și îmbunătățirea marjelor produselor.

Printre filialele Geely Holding, Geely Automobile Group (HK.0175) și-a stabilit un obiectiv de vânzări de 1,9 milioane de unități pentru 2024, o creștere cu aproximativ 18% din vânzările sale totale din 2023. Zeekr își propune să dubleze vânzările de vehicule electrice premium la peste 200.000 de unități și să accelereze livrările către clienții europeni în 2024. Polestar își propune să îmbunătățească marjele până la adolescenți și să atingă vânzări anuale de aproximativ 150.000 până în 2025.

0
0
0
2
1

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?