X 
Transnistria stiri: 1424
Eurovision stiri: 508
Preşedintele stiri: 4002

Vânzări de vehicule electrice în China în săptămâna 47: 48.300 BYD, 16.700 Tesla, 3.300 Nio

29 noi. 2023,, 10:20   Ştiri Auto
1618 0

În săptămâna 47 a acestui an, 20-26 noiembrie, piața de vehicule electrice din China a transmis semnale mixte fără o tendință anume.BYD a scăzut cu aproximativ 9% față de săptămâna precedentă, Tesla a crescut cu 2%, iar Nio a scăzut cu 11%.Denza de la BYD a avut cea mai semnificativă creștere, aproximativ 22%.

Datele au fost publicate de Li Auto și reprezintă vânzări săptămânale.Datele de bază sunt înregistrări săptămânale de asigurări.Cifrele sunt rotunjite și prezintă vehicule cu energie nouă (NEV), termenul chinezesc pentru BEV, PHEV și EREV (prelungitoare de gamă).Pentru a fi complet precis, include și vehiculele cu hidrogen (FCEV), dar vânzările lor sunt aproape inexistente în China.

Ca de obicei, BYD a ocupat primul loc cu 48.300 de vehicule vândute, în scădere cu 8,7% față de cele 52.900 de unități săptămâna precedentă.Între 1 și 26 noiembrie, producătorul auto din Shenzhen a vândut 178.000 de mașini în China.

BYD vinde BEV și PHEV, dar înregistrarea asigurării nu arată raportul.De obicei este ora 50:50, tendința înclinând spre BEV în lunile precedente.A fost aproximativ 53% din vânzările de BEV în septembrie și în creștere.


Defalcarea vânzărilor BYD (nu include Tang și alte modele mai puțin vândute):

  • BYD Seagull: 8,300
  • BYD Song Plus: 6,800
  • BYD Qin Plus: 6,700
  • BYD Yuan Plus (Atto 3): 5,900
  • BYD Dolphin: 5,500
  • BYD Han: 3,200
  • BYD Seal: 1,900

Din ianuarie până în octombrie, BYD a vândut 2.381.471 de vehicule electrice.Scopul lor este să vândă cel puțin 3 milioane de vehicule în 2023, cu un obiectiv optimist de 3,6 milioane.Aceasta înseamnă că BYD trebuie să livreze cel puțin 300.000 de vehicule în noiembrie și decembrie pentru a atinge pragul de 3 milioane.

Tesla a înregistrat 16.700 de vehicule în China, în creștere cu 2,45% față de săptămâna precedentă.Între 1 și 26 noiembrie, au vândut 56.000 de vehicule electrice în China.Interesant este că înmatriculările modelului 3 din 2024 au scăzut comparativ cu săptămâna trecută, în timp ce modelul Y a crescut cu 4,5%.Modelul 3 se confruntă cu dificultăți în China în 2023, deoarece segmentul sedanului de 200.000 – 300.000 de yuani este supraaglomerat, iar vânzările Tesla China se bazează în mare măsură pe SUV-ul Model Y, care încă rezistă bine concurenței chineze.

Defalcarea vânzărilor Tesla:

  • Model Y: 13.400 (+4,5% )
  • Model 3: 3.400 (-4,7% )

Nio a înregistrat 3.300 de vehicule electrice, în scădere cu 10,81% față de 3.700 săptămâna precedentă.Între 1 și 26 noiembrie, Nio a vândut 12.700 de unități.Vânzările au fost susținute de ET5 (inclusiv ET5T break) și SUV ES6, contribuind la majoritatea livrărilor.

Defalcarea vânzărilor Nio:

  • Nio ET5 și ET5T: 1.100 (-9% )
  • Nio ES6: 1.100 (-15% )
  • Nio EC6: 600 (-7% )

Compania nu intenționează să lanseze un nou produs anul viitor.Cu toate acestea, intenționează să dezvăluie un nou brand entry-level axat pe Europa – Alpii.Compania a încheiat recent un parteneriat cu Changan pentru rețeaua lor de schimb de baterii și intenționează să lanseze un vehicul electric ultra lux asemănător Mercedes-Maybach în decembrie, în timpul Nio Day, care va fi lansat în 2025.

Li Auto a fost pe primul loc printre startup-urile de vehicule electrice din China, vânzând 9.400 de vehicule electrice, în scădere cu 6% .

Defalcarea vânzărilor auto Li:

  • Li Auto L7: 3.700
  • Li Auto L8: 2.900
  • Li Auto L9: 2.700

Li Auto vinde numai vehicule electrice cu autonomie extinsă (EREV), care sunt vehicule electrice cu ICE ca generator de energie pentru baterie, neconectate la roți.În decembrie, Li Auto va lansa prima sa mașină complet electrică, Li Mega.Va fi un monovolum masiv, cu un preț sub 600.000 de yuani (84.500 USD), cu un design futurist.

Printre alte mărci, marca Huawei Aito este un cal întunecat cu 4.700 de înregistrări, în creștere cu 9,3% față de săptămâna trecută.SUV-ul său Aito M7 a devenit un hit în vânzări, atingând 100.000 de comenzi ferme în 2,5 luni de la lansarea sa din 12 septembrie.

Defalcarea vânzărilor Aito:

  • Aito M7: 3.700
  • Aito M5: 1.000

Xpeng susținut de Volkswagen se descurcă, de asemenea, bine cu 4.400 de înmatriculări, în creștere cu 4,76% față de săptămâna precedentă.

Defalcarea vânzărilor Xpeng:

  • Xpeng G6: 2.100
  • Xpeng 2024 G9: 1.200
  • Xpeng P7i: 820
  • Xpeng P5: 310

Leapmotor, susținut de Stellantis, a înregistrat 4.100 de vehicule, în scădere cu 8,89% față de săptămâna precedentă.Volkswagen a raportat 5.600 de vehicule electrice în China, în creștere cu 3,7% față de săptămâna trecută.Changan a înregistrat 6.300 de vehicule electrice, în scădere cu 10% față de săptămâna precedentă.

Marca BYD, Denza, a crescut cu 22,22% și a înregistrat 2.200 de vehicule.Înregistrările Denza nu fac parte din înregistrările BYD de mai sus.Changan's Deepal a înregistrat 3.200 de vehicule, în scădere cu 8,57% față de săptămâna precedentă.Înregistrările Deepal nu fac, de asemenea, parte din cifrele generale ale lui Changan.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?