Transnistria stiri: 1424
Eurovision stiri: 508
Preşedintele stiri: 4002

Întrebările cele mai dese, adresate Contact-centrului SA „Moldovagaz”

4 ian. 19:00   Societate
2879 0

Peste 32 580 de consumatori s-au adresat pe parcursul anului 2023 la Contact-centrul SA „Moldovagaz” prin intermediul liniei telefonice unice 1304. Majoritatea covîrșitoare a apelurilor au parvenit de la locuitorii capitalei.

Astfel, 16 754 de persoane s-au adresat în legătură cu achitarea facturii, cu privire la compensația acordată au apelat 3 858 de consumatori, iar lipsa facturii de plată s-au adresat 1 436 de consumatori, cu erorile în facturare – 2 036, notează Noi.md.

În legătură cu relațiile contractuale au apelat 2 268 de consumatori, iar 1 740 au transmis prin această cale indicii contorului, cu alte întrebări de ordin tehnic s-au adresat 4 491 de persoane. Programul de lucru al centrului este de luni pînă vineri de la orele 8.00 pînă la 17.00, iar pentru situații de urgență este preconizat numărul 904, care este disponibil 24 din 24.

Totodată, numărul de utilizatori ai serviciului „Cabinetul personal al consumatorului” a constituit 19 403 de persoane, fiind de creștere de la începutul anului cu 6 082 de unități. Serviciul este disponibil atît pentru consumatorii casnici, cît și pentru cei noncasnici (persoanele juridice).

Prin intermediul platformei online pe pagina companiei consumatorii au achitat 68 220 facturi în sumă totală de 88,876 milioane de lei.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?