România a refuzat să prelungească licența unui post tv rus

România a refuzat să prelungească licența unui post tv rus

România a refuzat să prelungească licența postului de televiziune rus „RTR-Planeta”, a anunțat postul de televiziune „Rossia 24”.

Decizia a fost adoptată de Consiliul Național al Audiovizualului al României. Toți cei nouă membri al acestuia au votat împotriva prelungirii licenței. Potrivit datelor postului de televiziune RFI, Bucureștiul s-ar fi speriat „propaganda rusă”.

„Există pericolul ca acest post TV va prezenta informații false despre Uniunea Europeană și SUA. Este vorba, în primul rînd, despre materialele de propagandă prorusă, așa-numitele „știri false”, scrie în comunicat.

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Comentarii Adăugați un comentariu1 comentariu

Mircea 13 oct. 06:42

Пропаганда с этих ТВ каналов идет уже лет 10,а они только заметили. Могли бы уже и оставить,только что бы передачи были не на румынском,а на русском и без перевода.

Mai multe

Adăugaţi Comentarii

captcha

trimite știrea ta

Fiți coautorul nostru! Dacă aveți o știre interesantă împărtășiți-ne-o și nouă!


captcha

Întrebarea zilei Toate

load