X 
Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 503
Preşedintele stiri: 3997

O companie oferă angajatelor un bonus pentru fiecare copil nou-născut și un majordom pentru treburile casei

4 feb. 00:00   Externe
3003 0

O companie din Italia a decis să ofere angajatelor sale cîte un bonus de 700 de euro pentru fiecare nou-născut, un majordom care să se ocupe de treburile casei, precum și un spor de 150 de euro pe lună la salariu, pe lîngă alte beneficii.

Într-o lume în care demografia Italiei se confruntă cu provocări semnificative, un antreprenor din Roma, Mauro Atturo, în vîrstă de 48 de ani, fondator și lider al companiei Problem Solving, a decis să adopte o abordare inovatoare pentru a sprijini maternitatea și a încuraja natalitatea, scrie stirileprotv.

Compania specializată în servicii prin call center se distinge prin politici prietenoase față de angajații săi, dintre care 90% sînt femei.

Mauro Atturo și-a început cariera lucrînd în call center-uri înainte de a-și înființa propria afacere în 2009. Inspirat de figuri emblematice precum Adriano Olivetti și Brunello Cucinelli, el consideră că maternitatea nu ar trebui văzută ca un risc pentru companie, ci mai degrabă ca o resursă valoroasă.

În acest spirit, Problem Solving a introdus un „baby bonus” de 700 de euro pentru fiecare nou-născut și un supliment de 150 de euro la salariul lunar al mamei pentru primul an de viață al copilului.

Majordom, abonament de mic dejun și poliță de sănătate, pe lîngă alte beneficii


Această inițiativă, lansată în 2019, chiar înainte de pandemia COVID-19, a avut un impact pozitiv asupra ratei natalității în rîndul angajaților companiei, numărul de nașteri crescînd semnificativ după introducerea bonusului.

Pe lîngă sprijinul financiar, Atturo a implementat și alte beneficii pentru angajați, inclusiv un „majordom” săptămînal care ajută angajatele cu sarcini precum plata facturilor, un abonament de mic dejun în valoare de 50 de euro lunar utilizabil în două baruri din apropierea companiei, o poliță de sănătate extinsă și un program de prevenție denumit „we care”.

Mai mult, compania oferă acces la Orto 2.0, un teren închiriat în Tor Tre Teste, cultivat fără pesticide, de unde angajații primesc lunar o livrare de legume proaspete.

În viitor, Atturo își propune să extindă oferta de welfare, concentrîndu-se pe sprijinirea angajaților care se confruntă cu fragilități psihologice, o problemă din ce în ce mai răspîndită în societate.

2
1
0
0
1

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?