Astfel, potrivit reprezentanților compania își dorește să devină mult mai transparentă și deschisă publicului, prin simplificarea accesului la informații, astfel încât oamenii să aibă mai multe pârghii de comunicare, asistență și interacțiune, inclusiv direct de pe site.
„Ne-am propus să fim mult mai deschiși, transparenți și accesibili. Suntem o întreprindere de stat, care oferă servicii de interes public major, de aceea, asigurarea principiului transparenței și a unei comunicări eficiente, bazate pe accesibilitatea informațiilor și deschidere, sunt printre cele mai importante obiective de care ne vom ghida activitatea” a menționat directorul general Termoelectrica S.A., Vasile Leu.
Printre principalele servicii puse la dispoziție de noua platformă web:
Totodată, pe www.termoelectrica.md și www.consumator.termoelectrica.md consumatorii vor putea găsi răspuns la cele mai frecvente întrebări, dar și cele mai actuale noutăți și informații despre modernizarea sistemului de termoficare sau proiectele în desfășurare.
Platforma www.consumator.termoelectrica.md scoate în evidență informația esențială care reprezintă interes primordial pentru consumatorii întreprinderii, pe când pagina oficială www.termoelectrica.md conține informație de interes public general.
Adăuga comentariu