Loading...

Телеканал обязали извиниться перед Канду

Телеканал обязали извиниться перед Канду

Предприятие с иностранным капиталом „Jurnal de Chișinău Plus” SRL, обязано принести свои извинения спикеру молдавского парламента Андриану Канду, в связи с публикацией очерняющей его информации, в период предвыборной парламентской кампании 2014 года.

Такое решение было вынесено в ходе вчерашнего заседания судьями Высшей Судебной Палаты.

Вместе с тем, предприятие обязали опубликовать соответствующие опровержения.

„Jurnal de Chișinău Plus” SRL  обязан предварительно оповестить господина Канду о месте и точном времени, а также, рубрике и странице, где будет размещен опровергающий контент, связанный с материалами, распространенными с 26 по 28 ноября 2018 года, перечисленные в приложенном списке:

a) Jurnal TV, în „Știrile de la ora 19.00” din 27 noiembrie 2014, știrea a 5-a în ordinea expunerii:
- "Andrian Candu în vizorul justiţiei olandeze";
- "Asta după ce Candu a participat la tranzacţia prin care controversatul oligarh a vândut acțiunile de la BEM, Victoriabank şi Asito".

b) Jurnal TV, în emisiunea „Mai pe scurt” difuzată la 27 noiembrie 2014 ora 19.35-19.40, respectiv la 28 noiembrie 2014 ora 20.45-20.50:
- "Iată pentru ce este bun un fin, pentru a-şi transfera banii furați dintr-o țară în alta și în plus, pentru a fi Ministru al Economiei și a te ajuta să furi în continuare".
- "Încă mai vreți sa votați duminica pentru nr. 1 din buletin, adică pentru alde Candu?!".

c) Jurnal TV, în emisiunea „Ora de ras” difuzată la 28 noiembrie 2014 ora 20.00:
- "Andrian Candu a ajutat la furtul a 70 de milioane".

d) Jurnal TV, în emisiunea „Ora expertizei” difuzată la 26 noiembrie 2014 ora 19.55-20.50:

- "Toți cei care se fac vinovați de așa ceva vor plăti, uite că a venit rândul sa fie deconspirat Candu";
- "Candu va fi audiat în cadrul dosarului pe atacurile raider din 2010-2011?"

e) Portalul www.jurnal.md:
- "Trioul hoției: Candu, complice la înstrăinarea proprietăților furate în RM".

f) Site-ul www.jurnaltv.md pentru plasarea emisiunilor difuzate de Jurnal TV: „Ştirile de la ora 19:00” din 27 noiembrie 2014; „Mai pe scurt” din 27 noiembrie 2014 ora 19.35-19.40, respectiv din 28 noiembrie 2014 ora 20.45- 20.50; „Ora de ras” din 28 noiembrie 2014 ora 20.00; „Ora expertizei” din 26 noiembrie 2014 ora 19.55-20.50, care conțin informațiile denigratoare nominalizate la pct. a), b), c) și d).

В тексте опровержения должно указать, что Jurnal TV și www.jurnal.md приносят свои извинения Андриану Канду, а «распространенная изданиями очерняющая его информация» не соответствует действительности.

Сторона защиты, представлявшая  интересы „Jurnal de Chișinău Plus” SRL попыталась опротестовать в Высшей Судебной Палате решения первой инстанции и Кишиневской Апелляционной Палаты, однако, по мнению членов ВСП, аргументы ответчика не являются обоснованными. 


Нашли ошибку в тексте? Выделите ее и нажмите Ctrl+Enter

Комментарии Добавить комментарий3 коментария

фома 16 сен. 11:38

а разве Канду можно сделать еще "чернее", чем он уже есть!?

Realist 14 сен. 14:38

Da de la cei din Orhei cand o sa-si ceara scuze? Pentru ce ne-au numit vaci, magari, porci? ! Nu vor sa explice?! Pina nu-si cer scuze de la noi, nici sa nu-i vad in ochi!

Boris 14 сен. 13:05

Dupa propaganda pe care o fac cei de la JurnalTV, ei trebuie sa-si ceara scuze de le fiecare locuitor a acestei tari.

Ещё

Добавить Комментарии

captcha

ты репортер

Станьте нашим соавтором! Если у вас есть интересная новость вы можете поделиться ею с нами!


captcha

Вопрос дня Всё опросы

load
Загрузка...