Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 4001

Nissan obține un succes, nemaipomenit în automobilistică, în domeniul deservirii clienților

8 oct. 2015,, 17:33   Ştiri Auto
4813 2

Foto: noi.md

Compania Nissan a făcut publică o nouă inițiativă pe piața europeană, pentru sporirea calității deservirii clienților. Acesta promite să devină unul dintre cele mai mare succese în sfera deservirii clienților din ramura automobilistică. Elementul-cheie al acestei inițiativa este programul* «Atenții de la Nissan», care prevede unificarea standardelor de deservire a clienților în toate țările europene, precum și reutilarea masivă a unui număr de 2500 centre de dealer. Ideea de bază a noii inițiative este să amintească odată în plus lumii, că anume clientul a fost și rămâne în centrul atenției companiei Nissan. În present industria automobilistică trece prin vremuri grele, de aceea tema este deosebit de actuală.

Cinci direcții ale noului program: "linia fierbinte" 24/24, fără zile de odihnă; Programul Nissan Assistance - asistență pe drumuri 24/7 pe toată durata exploatării automobilului; prețuri argumentate pentru deservire și reparare; verificarea gratuită a automobilului și oferirea unui automobil de schimb pentru perioada reparației pe garanție. Compania Nissan este primul producător auto, care face clienților dintr-o vastă regiune promisiuni atât de solide, oferind astfel pieței automobilistice un exemplu pozitiv de sporire a transparenței în formarea prețurilor și serviciilor de deservire post-achiziționare.

Startul masiv al programului «Atenții de la Nissan» pe piețele europene în a.2015 este confirmat de reutilarea, la scară largă, a centrelor de dealeri reieșind din noua concepție, care stabilește organizarea internă a acestor centre și a proceselor din interiorul lor în așa fel, ca clientul să fie mereu în centrul atenției. Proiectele-pilot au fost finalizate deja la Moscova și Oxford, precum și în 125 de centre de dealeri din Europa. Spre sfârșitul lunii martie,2016 vor fi reutilate alte 450 centre de dealeri, iar către a.2018 rețeaua globală Nissan va număra 2500 centre. Acolo, unde modernizarea a fost finalizată, cheltuielile sunt îndreptățite deplin, căci vânzările au sporit, ca și gradul de satisfacție al clienților.

În prezent, centrul de dealeri din Moldova corespunde noii concepții.


Astăzi numărul vizitelor efectuate de client la centrul de dealeri înainte de achiziționarea automobilului s-a redus în mediu la una, comparativ cu 5 vizite acum zece ani. Este dovada experienței crescânde, pe care clientul o acumulează în salonul auto. Guillaume Cartier, vicepreședinte de vânzări și marketing în Europa, a spus următoarele: «În prezentNissan își reformează rețeauade retail off line, ca șionline, dorind să plaseze clientul în centrul acțiunilorsale. Internetul a revoluționarizat atitudinea clienților față de alegerea și achiziționarea unui automobil. Piețele sunt mai deschise, producătorii sunt nevoiți să-și revadă relațiile cu clienții. Noua inițiativă Nissan de sporire a calității deservirii clienților accentuează asemenea valori, ca designul și caracterul interactiv, încrederea și tehnologizarea. Aceasta va modifica fundamental experiența clienților noștri în domeniul comerțului cu amănuntul – atât la nivel fizic, cât și în plan virtual ».

Cartier a mai adăugat la cele spuse: «Calitatea și încrederea au fost mereu trăsături de bază ale brandului Nissan, avem certitudinea că standardele noastre trebuie să fie aceleași peste tot în lume. Rezultatele inițiativelor noastre sunt îmbucurătoare și noi suntem gata să creăm o atmosferă de totală claritate și convingere a clienților noștri în momentul achiziționării și în timpul exploatării Nissan».

Perfecționarea aspectului fizic al experienței de vânzări cu amănuntul Nissan este completată de transformarea masivă a sistemului ecologic virtual, în prezent acesta este unul dintre marile proiecte de acest gen în industria constructoare de mașini.

*Programul va fi implementat in dependenta de specificul regional

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?