X 
Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 501
Preşedintele stiri: 3991

VICTORII PENTRU MAZDA LA COMPETIŢIA AUTOMOTIVE BRAND CONTEST

1 sep. 2015,, 13:18   Ştiri Auto
3949 1
Foto: mazda
Leverkusen, 1 septembrie, 2015. Mazda a repurtat trei victorii la concursul Automotive Brand. Juriul Consiliului German de Design a distins divizia globală a brandului japonez cu mult râvnitul premiu "Echipa anului", în plus faţă de premiille decernate noului CX-3 şi bicicletei concept Mazda. Divizia condusă la nivel global de către Ikuo Maeda este responsabilă pentru stilul atât de premiat al generaţiei curente de modele. Ceremonia de acordare a premiilor va avea loc pe 15 septembrie, la Frankfurt, în Städel Museum, la Salonul Internaţional Auto, în prima dintre cele două zile rezervate presei.
Câştigătorul premiului "Echipa anului" este ales pentru undesign inovator şi coerent, iar divizia condusă de Maeda se bucură de cele mai importante performanţe din istoria brandului.Conceptul de design KODO – Sufletul mişcării, a fost un succes pentru echipele de la cele patru centre de design Mazda din Japonia, Germania şi SUA. Acestea au creat expresii dinamice de design şi le-au reinterpretat cu măiestrie pentru modele de linie cum ar fi CX-3.
Lansat in iunie, SUV-ul de clasă B a primit premiul "Best of the best" la categoria Exterior Brand Volume. O realizare perfectă a designului KODO, modelul CX-3 are linii fluide şi o caroserie mai înclinată în partea din spate, aşezată pe jante de dimensiuni mari, cu linii laterale ridicate şi o parte frontală agresivă. Modelul este o combinaţie câştigătoare şi deja a câştigat distincţii importante cum ar fi premiul Red Dot 2015 pentru calitatea exemplară a designului său trofeul Auto Zeitung 2015 la categoria SUV-urilor.
Bicicleta concept Kodo, concepută pentru Săptămâna Modei de la Milano, caracterizează cât de bine se adaptează conceptul dincolo de automobile. La fel ca şi modelele Mazda, bicicleta este inspirată din mişcările animalelor sălbatice, ceea ce ilustrează într-o manieră dinamică atât putere, cât şi fineţe – un amestec unic care a câştigat anul acesta premiul la categoria "Parts & Accessories" a Automotive Brand Contest.
В копилке CX-3 уже значатся две награды: Red Dot 2015 за выдающееся качество дизайна и Design Trophy 2015 в категории SUV по версии Auto Zeitung.
Iniţiată de Consiliul German de Design, competiţia Automotive Brand onorează produse remarcabile de design la nivel internaţional. Înfiinţat în 1953, iniţial ca o fundaţie, consiliul este unul dintre cele mai importante centre din lume pentru competenţe în design. Premiile sunt acordate pentru 15 categorii, precum şi patru categorii speciale, iar câştigătorii sunt selectaţi de un juriu format din experţi în media, design şi comunicare.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?