Transnistria stiri: 1365
Eurovision stiri: 499

„VIORICA COSMETIC” acceptă provocările de astăzi (VIDEO)

30 ian. 2015,, 14:15   Business
8232 1

Foto: noi.md

„Pe parcursul ultimului an și jumătate am efectuat un rebranding și acum «Viorica Cosmetic» prezintă la expoziție un aspect absolut nou al producției sale. Rețetele vechi, clasice au fost păstrate cu grijă și prezentate în ambalaj atractiv. În același timp, calitatea cremelor, șampoanelor, gelurilor și parfumurilor a rămas la nivelul înalt de altădată”, a comunicat pentru NOI.md directorul marketing al SA „Viorica Cosmetic”, Pavel Melnic.

La Centrul Internațional de Expoziții „Moldexpo” se desfășoară Expoziția „Fabricat în Moldova”, organizată de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova. Sloganul evenimentului rămîne același: „Competitivitate, productivitate, calitate”. SA „Viorica Cosmetic”, care face parte din holdingul „DAAC Hermes Group”, de asemenea, își prezintă la expoziție noua sa producție.

Pavel Melnic a precizat că de-a lungul anilor „Viorica Cosmetic” și-a format un cerc de clienți fideli, care au apreciat la justa valoare și noul ambalaj, și calitățile produselor cosmetice păstrate cu atîta grijă. „Astăzi numărul clienților noștri crește simțitor”.

„E și de înțeles: toate preparatele noastre pentru îngrijirea pielii, părului și corpului sînt produse din materie primă naturală moldovenească. Ierburile și plantele lecuitoare sînt colectate în Codrii Moldovei. Noi folosim tehnologii speciale de extracție, un know how propriu, prin care producția noastră se deosebește de cea a concurenților care folosesc ingrediente chimice de import”, a subliniat interlocutorul.

Pavel Melnic a precizat că toate produsele propuse de „Viorica Cosmetic” sînt certificate, iar testele clinice sînt făcute nu doar la produsul finit, dar și la ingrediente. „De aceea, declarăm cu toată convingerea că producția noastră este foarte folositoare și nu are niciun fel de efecte negative. Acest lucru este cu atît mai important, avînd în vedere că piața moldovenească, cu părere de rău, este inundată de produse cosmetice de proveniență dubioasă, dar cu numele unor branduri cu renume mondial”.

„Viorica Cosmetic urmează cu strictețe un principiu: să le ajute oamenilor să-și mențină și să prelungească ceea cu ce i-a înzestrat natura – frumusețea și sănătatea. Noi nu doar că nu avem reclamații de la cumpărători, dar cei care măcar o dată a folosit producția noastră, devine nu doar un simplu client, ci partenerul nostru. Noi nu facem declarații răsunătoare despre necesitatea cumpărării produselor moldovenești și susținerii în acest mod a producătorului autohton. Noi prin muncă, prin calitatea producției noastre, ne străduim să spulberăm vechile convingeri precum că doar mărfurile de import pot fi de calitate. Noi pur și simplu facem tot ce depinde de noi, pentru ca cumpărătorul să rămînă mulțumit de alegerea făcută la «Viorica Cosmetic»”, a subliniat Pavel Melnic.

În cadrul ceremoniei festive de ieri, conducătorul companiei „Viorica Cosmetic” a primit „Mercurul de Aur” pentru „Responsabilitate socială a mărcii comerciale”, în calitate de învingător al concursului „Marca Comercială a anului 2014”.



0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Cum evaluați decizia de a indexa pensiile cu 6% începînd cu 1 aprilie?