Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 3996

Antreprenorii din industria ușoară au prezentat brandul comun „Din inimă” (VIDEO)

31 oct. 2014,, 13:00   Business
4197 0
Foto: mamaplus.md
După vinificatori, brandul propriu comun „Din inimă” și-a prezentat și Asociația Patronală din Industria Ușoară (APIUS), informează NOI.md.

La Centrul Internațional de Expoziții „Moldoexpo” se desfășoară Săptămîna Modei - Expoziția internațională specializată „Moldova Fashion Expo” .

„Am decis să creăm brandul comun nu doar pentru a promova cu eforturi comune realizările industriei ușoare din Moldova, dar și pentru a-i face pe cetățeni să înțeleagă că, procurînd mărfuri autohtone, noi susținem producătorul nostru, că fiecare leu investit astfel în economia moldovenească contribuie la crearea locurilor noi de muncă, sporirea salariilor, achitarea burselor, indemnizațiilor și pensiilor decente”, a menționat președintele APIUS, Alexandra Can.

Potrivit interlocutoarei, patronatele intenționează să promoveze îmbrăcămintea și încălțămintea moldovenească nu doar în țară, dar și peste hotare, iar în statele unde brandurile moldovenești sînt deja cunoscute pozițiile urmează să fie consolidate.

„Chiar acum am semnat un contract de cooperare reciproc avantajoasă cu colegii noștri de la Asociația Antreprenorilor din Industria Ușoară a României. Noi vom promova brandul lor în spațiul CSI, iar ei vor promova brandul nostru în România și piețele din UE”, a precizat Alexandra Can.




0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?