Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 4000

Investiţiile şi rebrandingul au devenit cheia succesului companiei Viorica-Cosmetic pe piaţa parfumeriei

23 iul. 2014,, 13:30   Economie
4503 0
Foto: noi.md
Atragerea investiţiilor şi rebrandingul mărcii comerciale au devenit cheia succesului pentru cea mai veche companie de pe piaţa parfumeriei din Moldova – Viorica-Cosmetic. Potrivit agenţiei „Infotag”, despre schimbările ce au avut loc a vorbit într-un interviu acordat revistei „Capital Market”, directorul general al companiei, Ludmila Negruţa.

Potrivit acesteia, privatizarea fabricii în 2012 de către compania Daac Hermes a făcut posibilă achitarea datoriilor, investirea resurselor în noi linii de cosmetică, care pot concura cu analoagele străine la capitolul calitate.

„Experţi străini cu renume au îmbunătăţit formulele cosmetice inovative folosite de Viorica-Cosmetic”, a spus ea.

Doar în ultimul timp în centrul Chişinăului au fost deschise trei magazine specializate ale fabricii.

„Datorită investiţiilor, am reuşit să schimbăm imaginea mărcii comerciale Viorica-Cosmetic. Magazinele noastre acum sînt în culori mov, unde cumpărătorii pot nu doar să procure cosmetica dorită, dar şi să primească o consultaţie profesională”, a spus Negruţa.

Întreprinderea planifică „să recucerească în timpul apropiat pînă la 30% din piaţa autohtonă, pierdută din cauza suprasaturaţiei de produse străine”.

„Acest obiectiv intenţionăm să-l atingem prin fabricarea unor produse noi. Pe piaţă au apărut deja două serii – Violelle şi Flovio. Produsele din aceste linii sînt fabricate pe bază de uleiuri şi extracte de plante colectate inclusiv din Moldova. Sîntem siguri de succesul acestora în rîndul cumpărătorilor”, a menţionat directorul fabricii.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?