În colaborare cu Scarlett London, o cunoscută bloggeriţă de modă din Marea Britanie, producătorul rus de soluţii de securitate cibernetică a găsit o modalitate inedită de a atrage atenţia asupra importanţei securităţii cibernetice și a lansat un parfumul care miroase a frică, potrivit theinquirer.net.
Ingredientele folosite în conceperea acestui parfum nu au fost făcute publice, dar sticluța cu esențe ar trebui să-i aducă aminte consumatorlui de riscurile pe care le poate întîlni pe Internet.
Cei de la Kaspersky spun că parfumul miroase „a frică” – simbolic, desigur, pentru că scopul este să-i facă pe oameni să înţeleagă riscurile atacurilor cibernetice.
David Emm, cercetător principal de securitate la Kaspersky Lab, a declarat că „frica ne trezeşte simţurile. Frica nu mai este percepută doar în lumea fizică, este peste tot în jurul nostru, în vieţile noastre conectate” la internet.
Adăuga comentariu