X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 3996

Giorgio Armani îşi restrînge numărul brandurilor şi reţeaua de magazine

27 iul. 2017,, 05:00   Externe
3039 0

Giorgio Armani îşi va restrînge numărul brandurilor şi reţeaua de magazine după ce compania italiană a înregistrat primele scăderi ale vînzărilor din 2009, potrivit Bloomberg.

Compania cu sediul la Milano reduce la trei numărul brandurilor, de la şapte, acestea urmînd să acopere toate liniile, de la blugi, la elemente de mobilier. Armani va aduce linia haute couture Prive şi brandurile de mobilă şi de obiecte folosite în casă Armani/Casa sub umbrela Giorgio Armani, în timp ce brandurile Collezioni şi Jeans vor fi introduse sub brandul Emporio Armani.

Vînzările Armani Group au scăzut cu 5% în 2016, la 2,5 miliarde de euro, deşi profitul a crescut la 271 de milioane de euro de la 241 de milioane de euro, datorită reducerilor costurilor.

„2016 s-a dovedit a fi un an dificil pentru modă şi pentru sectorul de lux”, a declarat preşedintele şi directorul general Giorgio Armani.

Burberry Group a avut o mişcare similară, în care a combinat trei sub-branduri într-unul singur.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

© Business

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?