X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 3996

Reţeaua românească Dedeman nu a reuşit să acceadă pe piaţa Moldovei

17 ian. 2017,, 08:27   Business
5610 2

Dedeman, cea mai mare reţea de magazine de materiale de construcţie din România, nu a reuşit să acceadă pe piaţa Republicii Moldova, unde planifica să deschidă două magazine proprii.

Acest fapt a fost menționat printre altele în interviul oferit publicaţiei profit.ro de către Dragoş Pavăl, preşedintele, cofondatorul companiei Dedeman, citat de NOI.md.

Explicînd de ce compania nu a reuşit să-și realizeze planurile de extindere peste hotarele României, el a specificat că planul conducerii companiei Dedeman era să vină în Moldova, să se înveţe să administreze firma în afara României şi după aceasta să ia decizia de a ieşi pe pieţe mai îndepărtate.

„Noi nu am reuşit să facem acest pas în Moldova. Dar sîntem perseverenţi. În definitiv, vom obţine succese. Noi ţinem cont de lecţii, după care vom merge mai departe”, a spus Dragoş Pavăl.

Compania românească de construcţii Dedeman intebționa să deschidă în Moldova două magazine proprii cu volumul de investiţii în valoare de 30 mil. lei, să creeze 400 de noi locuri de muncă.

Dedeman este cea mai mare companie din România care se ocupă de vînzări cu amănuntul a materialelor de construcţie şi obiectelor de interior. Reţeaua Dedeman în România dispune de 45 de magazine, numărul de angajaţi a depăşit 9,2 mii de persoane, iar cifra de afaceri a companiei în anul 2016 a depăşit 1 mld. euro.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

© Business

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?