X 
Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 501
Preşedintele stiri: 3994

Aplicaţia Facebook Messenger pentru mobil va fi simplificată în 2018

18 ian. 2018,, 01:34   Externe
4109 0

Facebook a transformat aplicaţia Messenger într-o platformă de sine stătătoare, ridicînd anumite funcţii mai sus în pagină decît simpla funcţionalitate de „mesagerie”.

Avem acum posibilitatea de a publica „poveşti” asemeni Snapchat şi Instagram, avem posibilitatea de a juca diverse jocuri şi alte capabilităţi avansate pentru realizarea de fotografii, precum filtre 3D şi abţibilduri colorate. Odată cu lansarea versiunii Messeneger Lite, care renunţă la toate aceste artificii, mulţi utilizatori au renunţat la aplicaţia principală, iar Facebook promite să simplifice din nou această variantă.

2018 va fi anul în care Facebook Messenger revine la vechile sale obiceiuri: furnizarea unui serviciu simplu şi rapid pentru mesagerie instantă. Reprezentanţii companiei au recunoscut că în ultima perioadă, aplicaţia a devenit foarte aglomerată, iar anumite funcţii nu sînt folosite foarte des de utilizatori, deci vor putea fi eliminate sau înlocuite cu altele mai interesante.

Desigur, nu putem decît intui ce schimbări sînt pregătite pentru Facebook Messenger, momentan, întrucît nu au fost făcute declaraţii oficiale în acest sens. Avînd în vedere cît de nepopulare sînt postările zilnice din tab-ul de sus numit „My Day” (clona de stories), probabil că aceasta va fi prima care va dispărea. Jocurile, deşi sînt o adiţie nouă a aplicaţiei, nu par să fie atît de populare pe cît se aşteptau cei de la Facebook, deci ar fi un pas în plus spre simplificare eliminarea acestui tab.

Astfel, Facebook Messenger ar putea deveni din nou o aplicaţie intuitivă pentru utilizatori, iar cei cu dispozitive mai vechi nu vor mai trebui să aştepte aşa mult pentru a încărca aplicaţia (pe un iPhone 6 Plus cu baterie nu tocmai nouă, putea dura şi 10-15 secunde pentru a încărca aplicaţia la prima rulare).


Anunţul a fost făcut în cadrul unui articol publicat de David Marcus de la Facebook, care menţionează şi alte trenduri pentru acest serviciu în 2018 precum îmbunătăţirea serviciului de relaţii cu clienţii, îmbunătăţirea funcţiilor pentru cameră, îmbunătăţirea serviciilor de comunicare prin voce şi video, cît şi utilizarea platformei în scopuri de marketing pentru companii.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?